FAQ

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Željene proizvode dodajte u košaricu u količini koju odaberete te potvrdite narudžbu. Na mail će vam stići potvrda narudžbe temeljem koje možete izvršiti uplatu na naš račun naveden u potvrdi narudžbe. Čim uplata bude vidljiva na našem računu, vašu narudžbu ćemo zapakirati i predati dostavnoj službi. Rok za uplatu po narudžbenici iznosi 3 dana. Ukoliko ne zaprimimo uplatu unutar 3 dana, vašu narudžbu ćemo otkazati.

Narudžbu možete platiti isključivo uplatom na naš račun (općom uplatnicom, virmanski, internet bankarstvom) naveden na potvrdi narudžbe koju ćete primiti mailom na vašu mail adresu koju ste naveli prilikom naručivanja. Plaćanje karticama i plaćanje pouzećem nisu mogući.

Ukoliko narudžbu platite do 13:00 tijekom radnog dana (pon-pet), uplata će biti vidljiva slijedeći radni dan tijekom kojeg ćemo vašu narudžbu predati dostavnoj službi. Ukoliko narudžbu platite nakon 13:00 tijekom radnog dana, uplatu ćemo vidjeti za 2 dana te ćemo vašu narudžbu tek tada pripremiti i predati dostavnoj službi.

Dostavu vršimo u sve zemlje članice EU.
Za informaciju o dostavi u neku zemlju van EU, molimo da nam se javite s konkretnim upitom uz navođenje informacija o željenom proizvodu, količini te državi i mjestu isporuke na prodaja@dalmatino.com

Cijena dostave iznosi €5,30 za isporuke u Hrvatskoj te €30,00 za isporuke u ostale zemlje članice EU. Cijena dostave je fiksna i ne ovisi o količini ili vrsti naručenih proizvoda.

Dostavu narudžbi unutar Hrvatske vrši Hrvatska pošta. Dostava narudžbi u ostale zemlje članice EU vrši se odabirom trenutno raspoloživih kurirskih tvrtki (Hrvatska pošta, GLS, DPD, DHL). Za sve narudžbe koje se šalju u zemlje članice EU primit ćete broj za praćenje pošiljke, dok za narudžbe koje se isporučuju unutar Hrvatske ne šaljemo broj za praćenje pošiljke.

Rok isporuke za pošiljke unutar Hrvatske je unutar 3 radna dana za većinu mjesta u Hrvatskoj, osim u slučaju isporuke na otoke i udaljenija područja kada je rok isporuke 5 do 7 radnih dana. Rok isporuke u ostale zemlje članice EU ovisi o mjestu isporuke no u većini slučajeva iznosi 5 do 10 radnih dana.

Ambalaža naših proizvoda je staklena i zahtijeva pažljivo rukovanje. Mi ćemo prilikom pakiranja maksimalno zaštititi proizvod od oštećenja, no ne možemo utjecati na rukovanje od trenutka predaje pošiljke dostavnoj službi. Kako bi vaša prava maksimalno zaštitili i osigurali jednostavnu reklamaciju i brzu dostavu zamjenskog proizvoda DUŽNI STE otvoriti i pregledati pošiljku PRILIKOM URUČENJA. Ukoliko primijetite ikakvo oštećenje, nemojte prihvatiti pošiljku te nas odmah obavijestite mailom na prodaja@dalmatino.com kako bi vam bez odgode poslali novu pošiljku. Za vas pritom ne nastaje nikakav dodatni trošak.

Ako ipak niste provjerili pošiljku prilikom uručenja te ste zaprimili paket s oštećenim proizvodom, morate nam poslati email s obrazloženjem što se uništilo i na koji način, poslati fotografije na kojima se jasno vidi oštećeni proizvod unutar pošiljke, a moguće je da i ćemo vas tražiti da nam pošaljete natrag uništeni proizvod. U slučaju prihvaćanja reklamacije, izvršit ćemo povrat novca za narudžbu, umanjen za trošak dostave. Ukoliko ne budete mogli dostaviti traženo, reklamaciju nećemo moći uvažiti.

Narudžbu možete sami otkazati ukoliko ste se registrirali kao kupac na https://www.nimco.hr/account/ ili to možete učiniti slanjem maila na prodaja@dalmatino.com ili pozivom na 01 3096 707, uz navođenja broja narudžbe. Razlog ne trebate navoditi. Ukoliko narudžbu otkazujete nakon što smo je već predali dostavnoj službi, dovoljno je da samo da nas obavijestite mailom ili telefonski te da ne prihvatite dostavu pošiljke. Čim nam se pošiljka vrati, izvršit ćemo povrat novaca za narudžbu umanjenu za trošak dostave na račun s kojeg ste platili narudžbu.