O NAMA
MI SMO NIMCO BRANDS & LIQUEURS
Poslovna Obitelj
Obožavamo stvarati inovativna i posebno ukusna pića kojima ćete proslaviti važne trenutke, ali i dati vam razlog da svakog dana odvojite vrijeme za vlastite užitke i otkrivanje sebe.
Inovatori
Stvorili smo nekoliko jedinstvenih proizvoda i primijenili tehnologije u proizvodnji kakve do tada još nisu korištene. Poštujemo tradiciju, no razmišljamo avangardno i guramo granice konvencionalnog.
Graditelji i vrtlari
Izgradili smo proizvodni pogon i uredsku zgradu te zasadili voćnjak i vrt začinskog bilja u malom i slatkom Bestovju. Gorljivi smo pobornici recikliranja jer iz prirode crpimo najveću inspiraciju.
Partijaneri
U Hrvatskoj smo napravili 4.237 veselih promocija u proteklih 20 godina.
Izvoznici
Preko 50% prihoda ostvarujemo prodajom vlastitih proizvoda na europskom tržištu.
Kreativci
U 38 godina stvorili smo više od 30 patentno zaštićenih proizvoda.
Stratezi
Neke proizvode smo prodali internacionalnim alkoholnim kućama, a danas tim sredstvima razvijamo projekt namijenjen višoj edukaciji barmena te podizanju kulture i kvalitete konzumiranja pića.
ČIME SE BAVI NIMCO BRANDS & LIQUEURS
U Nimco Brands & Liqueurs stvaramo ozbiljne proizvode na alternativan način. Stvaramo inovativne alkoholne proizvode, od same ideje nečeg novog, preko dizajniranja ambalaže i kreiranja recepta tekućine do izgrađenog brenda. Posao često nosimo sa sobom kući, a na fešte nikada ne dolazimo praznih ruku.
KAKO SE STVARA NOVI PROIZVOD U NIMCO BRANDS & LIQUEURS
Znate li kako stvaramo novi proizvod u @nimcobrands?
Prvo zaiskri ideja o novom proizvodu. Tada počnemo crtati po papiru… od crteža stvaramo kolaž. Pa tako napravimo otprilike 10-15 varijanti. Obično se odlučimo za prvu varijantu. Naravno.
Nakon toga izrađujemo nacrte boce, čepa, etikete, kartona.. Radimo puno različitih osnovnih recepata za tekućinu dok se ne složimo oko najboljeg. Tada radimo 15-20 nijansi te najbolje tekućine… teška se srca odlučimo za jednu jer nam se, zapravo, sviđaju barem tri.
Narednih 20-ak dana provedemo pišući info materijale o samom proizvodu. Ovaj dio nam je posebno izazovan jer trebamo sažeti u 5 rečenica sve što znamo i osjećamo o proizvodu.
Cjelokupan proces stvaranja novog proizvoda kod nas traje između 6 i 18 mjeseci. Nakon toliko dana opsesivnog rada, možete li zamisliti kako se osjećamo kada ga ugledamo na polici dućana?
NIMCO BRANDS & LIQUEURS B2B
Nimcro d.o.o je tvrtka osnovana 1994. godine od strane Nikole Serdara – vlasnika tvrtke NIM GmbH koja je do tada već jedanaest godina uspješno poslovala na njemačkom tržištu. Hrvatski je proizvođač jakih alkoholnih pića koji u svom asortimanu broji 18 brendova koji samostalno funkcioniraju na tržištu i patentno su zaštićeni.
Prepoznatljiv je prvenstveno po svojim brendovima među kojima se ističu Dalmatino, Blacky, Cobalt, Moretto i ekskluzivna Brioni Collection jer je pažnja menadžmenta tvrtke orijentirana prvenstveno na potrebe i preferencije potrošača.
Godine 2011. od Istravina d.d. otkupljuju legendarne brendove Pepito i Istra Bitter koji nakon redizajna započinju novi životni ciklus na hrvatskom tržištu.
U 2016. godini kompanija mijenja ime u Nimco Brands & Liqueurs d.o.o.
Kvaliteta i inovativnost u osmišljavanju proizvoda i brendova osnovna je misao vodilja u svakodnevnom poslovanju što rezultira visokim udjelom prihoda ostvarenih na europskom tržištu, u ukupnim prihodima tvrtke. Preko 50% ukupnih prihoda Nimco ostvaruje kroz prodaju vlastitih brendova na tržištima sjeverne Europe.
Tvrtka ima i vlastiti proizvodni pogon u Bestovju te kontinuirano ulaže u tehnološki napredak i razvoj. No ne smatramo se proizvođačima već stvarateljima novih vrijednosti.
Misija
Kontinuirano otkrivati nove trendove u ispijanju alkoholnih pića i stvarati inovativne proizvode za vrhunske doživljaje naših potrošača. Želimo da uz naša pića napravite predah, pronađete inspiraciju i posvetite vrijeme otkrivanju vlastitih radosti i strasti.
Vizija
Postati neizostavan svjetski igrač u proizvodnji alkoholnih pića s visoko postavljenim standardima proizvodnje i poslovanja. Posvećeni smo stvaranju novih vrijednosti za naše potrošače, očuvanju njihova povjerenja te odgovornom ponašanju prema njima kao i svim našim partnerima, zaposlenicima i cjelokupnoj zajednici.
Ciljevi
Kreiranje novih trendova i navika ispijanja alkoholnih pića. Stvaranje imidža poželjnog partnera u poslovanju. Postati drugi najveći domaći proizvođač alkoholnih pića. Utrostručiti prodajni volumen. Ojačati poziciju na inozemnim tržištima.